tirsdag 13. november 2007

Plutselig attraktiv!

Fikk noen spennende mail i dag........

Det var en dame fra Russland som var veeeeldig interessert i å bli kjent med meg!

http://www.silver-rain-cafe.com/profile.php?id=475

WOW! for ei dame! Har jeg fått skikkelig draget på ungpikene?

Jeg er nå ikke helt knøl, så jeg ante ugler i mosen (forøvrig et feil oversatt uttrykk fra dansk - egentlig "ulver i myra"). Sant nok. Først måtte jeg logge meg inn på min profil (som jeg aldri har opprettet) Der finner jeg selvfølgelig bilde av meg selv, men jeg er 200 cm høy og veier 44 kg !!!!

Og selvfølgelig for å endre profil - eller å kontakte denne søte damen - må jeg betale for å opprette konto ......

Sure ..........

Sikkert noen som går på denne også.

Hun blir sikkert veldig fort forelsket i deg og vil komme til Norge med en gang - har bare ikke råd til flybilett :-)

Det er et internasjonalt godt ord for dette: Scamming - eller på kjedelig, men godt norsk - Bedrageri!

Watch out!

Ingen kommentarer: